Balogh Ildikó

Jelenlegi foglalkozásom: anya. Beosztásom: logisztikai menedzser.
Valamikor réges - régen egy bankban fordítottam gazdasági és jogi szövegeket. Valamikor réges - régen sokat utaztunk. Mindjárt az első "nagy" utunkon profi fotósok közé kerültünk. Ők indítottak el az úton, amelyen azóta bukdácsolok. Az első túrán még csak még csak egy kis automata géppel fényképeztem össze - vissza mindent, ami az utamba került.
Azóta sokat fejlődtem. Valamikor réges - régen épületeket, tájakat, virágokat, érdekes helyzeteket szerettem fényképezni. Ráérősen, nyugodtan, olykor szöszmötölve. Jelenleg leginkább a gyerekeim kergetem a fényképezőgéppel, több - kevesebb sikerrel. Inkább kevesebbel.
Egyszer a jövőben újra sokat utazunk majd, és megint lesz időm ráérősen, nyugodtan, olykor szöszmötölve fotókat készíteni.






0 megjegyzés: