roomann

1999 óta vagyok a PTE Bölcsészettudományi kar hallgatója. Esztétika szakon kezdtem, majd 2003-tól Film szakon folytattam tanulmányaimat. Filmjeim közül néhány megtekinthető itt. 2008 októberétől a Dunaszekcsőért Alapítvány által üzemeltetett Teleházban dolgozom. Feladatom egyrészt az alapítvány által szervezett programok népszerűsítése, szórólapok és plakátok tervezése ill. kiadványszerkesztés, másrészt a Lugio Tv munkájábán is részt veszek, operatőrként és vágóként. Alább a 2008 november 15.-i társadalmi munkáról készített összeállításom tekinthető meg.



Emellett főszervezője vagyok a Képköznapok elnevezésű filmes alkotótábornak, mely 5 éve, nyaranta kerül megrendezésre Dunaszekcsőn a Control Stúdió Filmegyesület és a Dunaszekcsőért Alapítvány közös rendezvényeként.



Fotózással a fotózással 2004 óta fogalkozom. Az PTE Filmelmélet és filmtörténet szakán a 2008-as őszi szemeszterben fotós kurzust tartottam Pamuki Krisztián operatőr barátommal. Az órához készült blog megtekinthető itt.

0 megjegyzés: